2009/11/03

Japanese komono -Watch-me- NONKO romankan

NONKO romankan Kimono -Watch-me-

ノンコ浪漫館 着物 -Watch-me- 少し私を見てください01

うふふ うふふ

ノンコ浪漫館 新作着物 -Watch-me- 少し私を見てください02

It is confused in the room to set the hair.

ノンコ浪漫館 新作着物 -Watch-me- 少し私を見てください03

While I wait for you, it is maintained me.

待ってる間も自分のメンテばかり04

Is beautiful the sky.
Though is beautiful the sea.

ノンコ浪漫館 着物 -Watch-me- 少し私を見てください05



Please watch me a little more.

ノンコ浪漫館 着物 -Watch-me- 少し私を見てください06


yes copy
yes mod
no trans

prim kimono,prim collar,scalp obi belt,Sandals,socks,hair ribon,SET

ノンコ浪漫館 着物 -Watch-me- 少し私を見てください pop


◆NONKO romankan main shop◆
http://slurl.com/secondlife/Ginza/184/215/32

blog NONKO romankan
blog NONKO romankan English